کتاب صوتی رایگان فارسی for Dummies

Wiki Article

این شما هستید که باید انتخاب درستی انجام دهید که منجر به عادت های صحیحی شود که شما را در مسیر درست رسیدن به اهداف خود قرار دهد.

موارد خوب زندگی نیز همین است. دستمزد پرداختی ، شکم های شکاف زده ، رابطه عالی – اینها هم نتیجه انتخاب های کوچکی است که هر روز انجام می دهید.

شما نمی توانید درباره چیزهای بزرگ تصمیم بگیرید ، فقط باید درباره چیزهای کوچک روزمره تصمیم بگیرید. وقتی این انتخاب های کوچک روزانه به یک اتفاق بزرگ تبدیل شدند ، دیگر گزینه دیگری ندارید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

گرچه این مثال کمی اغراق آمیز به نظر می رسد، اما این واقعیتی است که حتی اعمال و افعال کوچک ما در صورت تکرار می تواند غیر از تاثیر گذاری خود، آثار منفی زیادی برجای گذارد، گرچه مثال عکس این موضوع نیز صادق است و افعال و اعمال خوب می تواند اثر موجی مثبت بر جای گذارد.

هایدی به جرأت می­ توان کتاب هایدی را مشهورترین کتاب از آثار ادبی سوئیس در جهان دانست که بارها و بارها چاپ شده و بعد از گذشت این همه سال، همواره جزء کتاب­‌های پرطرفدار محسوب می­ شود. شرکت «بارنز اند نوبل» این…

برچسب‌ها: کتاب گویا، دانلود کتاب کتاب صوتی معجزه شکرگزاری صوتی داستان، داستان صوتی، دانلود داستان کوتاه، رمان آهنگ عشق، داستان صوتی، کتاب صوتی، داستان صوتی کوتاه، داستان کوتاه، دانلود کتاب صوتی، دانلود رایگان کتاب صوتی

این وب سایت را قبلا در پست معرفی بهترین وب سایت های کاربردی (۲۱) معرفی کرده ایم. در این سایت ، انواع کتب و نشریه را به صورت صوتی و البته رایگان دریافت کنید.کتاب های صوتی فارسی در دسته بندی های مختلف در دسترس است ،برای آموزش زبان انگلیسی بخشی جداگانه در نظر گرفته شده است .

  فرمت کتاب : فایل صوتی نام کتاب : نظریه‌های ناسیونالیسم دسته‌بندی : فلسفه و منطق ، ناسیونالیسم نویسندگان : اوموت اوزکریملی مترجم :

با شنیدن این کتاب در دنیای خیال‌انگیز فیزیک غرق شوید و از آن لذت ببرید،‌ البته تیزبین و نکته‌سنج باشید.

موضوع: کتاب‌های صوتی شعر و ادبیات، کتاب‌های صوتی داستان و رمان

  فرمت کتاب : فایل صوتی نام کتاب : روس انگلیس در ایران (پژوهشی درباره امپریالیسم ۱۸۶۴-۱۹۱۴) دسته‌بندی : تاریخ معاصر ، تاریخ شفاهی

نویسنده: داریوش شایگان

با اپلیکیشن کتاب سبز، بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان را در موبایل و تبلت خود داشته باشید!

Report this wiki page